Podmínky používání platformy terapie.cz
Jsme Terapie CZ s.r.o., se sídlem Rašínova 103/2, Brno-město, 602 00 Brno, IČO 196 44 078, jsme zapsaní u Krajského soudu v Brně, pod sp. zn. C 135502 a provozujeme webový portál www.terapie.cz.
Naše kontaktní údaje jsou:
- E-mail: info@terapie.cz
- Telefonní číslo: +420 724 385 945
Na těchto kontaktních údajích nás můžete kontaktovat i pro poskytování informací a plnění povinností dle DSA. Jazykem komunikace je čeština a angličtina.
Na našich stránkách si můžete založit svůj profil a být tak k dispozici klientům, kteří náš web navštíví a poptají služby z oblasti psychoterapie.
Jak bude naše spolupráce probíhat?
SEKCE I – pro návštěvníky platformy terapie.cz
I. Použití naší platformy
-
Jsme platforma, která zprostředkovává služby terapeutů vám, koncovým klientům. Využití naší platformy je pro koncové klienty (návštěvníky webu) zdarma. Službu zprostředkování poskytujeme na základě těchto obchodních podmínek.
-
Podívejte se na náš katalog terapeutů a vyberte si toho, který vám sedí nejvíce. Poptat ho můžete přes náš poptávkový formulář. Ten najdete u jednotlivých terapeutů.
-
O tom, jaké údaje o vás v takovém případě zpracováváme, najdete tady. Vaše osobní údaje zpracováváme jen za účelem zprostředkování terapeutické služby a poskytnutí obsahu.
-
Po odeslání poptávky prostřednictvím našeho formuláře vás bude terapeut kontaktovat a domluví si s vámi detaily spolupráce.
-
Smlouvu o poskytování služby po dohodnutí konkrétních podmínek uzavíráte s terapeutem. Ten je také odpovědný za řádné poskytnutí všech informací a svých služeb, včetně případných reklamací.
II. Poučení pro spotřebitele
- Pokud si s terapeuty dohodnete podmínky a uzavřete s nimi smlouvu o poskytnutí terapeutických služeb z pozice spotřebitele, týkají se vás (mimo jiné) následující práva a informace.
-
Dále bychom chtěli upozornit, že případné závazky, které jako klienti s terapeuty uzavřete, jsou mezi vámi a terapeuty a řídí se podmínkami, které si upravíte mezi sebou, a příslušnými právními předpisy.
-
Náklady na dálkovou komunikaci v v souvislosti s terapií si hradíte sami. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.
-
Terapeuti jsou vázání kodexem odborné společnosti, jejichž členy jsou. Typicky se jedná o Českou asociaci pro psychoterapii (ČAP) a Evropskou asociaci pro psychoterapii (EAP). Zároveň jsou terapeuti vázáni kodexem výcviku, který absolvovali. Například Gestalt, Integrativní psychoterapie, Byosintetická psychoterapie a další. Jednotlivé výcviky najdete na profilu terapeuta.
-
Podle předpisů na ochranu spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy mezi vámi a poskytovatelem služby. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje jen na váš návrh, a to v případě, že se s poskytovatelem služby spor nepodařilo vyřešit přímo. Návrh jde podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u poskytovatele služby uplatnili poprvé své právo, které je předmětem sporu. Řešit spor můžete i online prostřednictvím platformy ODR.
SEKCE II – pro terapeuty
III. Naše spolupráce v rychlých bodech
-
Potom, co odsouhlasíte tyto obchodní podmínky, si u nás budete moct založit svůj profil terapeuta.
-
Jakmile budete mít profil hotový, během několika pracovních dnů ověříme, zda splňujete podmínky pro zařazení do naší databáze. Pokud ano, zobrazíte se v naší databázi terapeutů.
-
Klient, který vás bude chtít poptat, vám napíše prostřednictvím naší platformy.
-
Sjednanou terapii už dále poskytujete vlastním jménem, na vlastní odpovědnost. Myslete, prosíme, na splnění všech zákonných, ale i smluvních podmínek.
-
Protože pro vás zpracováváme některé osobní údaje, je přílohou těchto obchodních podmínek také zpracovatelská smlouva, kterou musíme dodržovat. Prosíme, nezapomeňte si pročíst i ji. Upozorňujeme, že vůči některým osobním údajům jsme také v pozici správce. O tom více v tomto dokumentu.
IV. Ohledně vašeho profilu
-
Abychom mohli spolupracovat, potřebujeme některé vaše údaje pro vytvoření vašeho účtu. Jsou to kontaktní údaje, vaše fotka, vzdělání, specializace, jakou máte v současné době kapacitu, případně další data, která nám vyplníte.
-
Váš profil se poté objeví i návštěvníkům webu.
-
Fotografii nahrajte v rozlišení, které je možné dále použít pro vaši propagaci – například na sociální sítě. Vaše medailonky budeme pro vaši propagaci používat na sociálních sítích, ale i v jiných médiích. Pokud si to nepřejete, kontaktujte nás.
-
Na vašem profilu nesmí být jakékoliv odkazy či loga, která propagují třetí strany. Zejména zakazujeme propagaci konkurenčních firem a platforem. Pokud na profil chcete nahrát mediální obsah, který se vás týká, je k tomu potřeba náš předchozí souhlas (schválení). Takovýto mediální obsah opět nesmí jakkoliv odkazovat na konkurenční platformy či jiné subjekty.
-
Profil budeme mít na našich stránkách po dobu naší spolupráce. Pokud spolupráci budete chtít ukončit, kontaktujte nás na info@terapie.cz.
-
Evidujeme také vaše časové kapacity, a to v rámci funkce „hlídací pes”. V případě, že se přes naši platformu ozve klient v době, kdy nové klienty nepřijímáte, dáme mu (s jeho souhlasem) vědět v okamžiku, kdy se vám kapacita zase uvolní (a vy nám o tom dáte prostřednictvím nastavení platformy echo).
-
Informace k právům ohledně zpracování osobních údajů nebo ke zpracovatelům dat, které používáme, najdete tady.
V. Kolik naše služby stojí
-
Za každého námi nově zprostředkovaného klienta (tedy unikátní fyzickou osobu), kterému poskytnete službu, vám budeme účtovat naši odměnu ve výši vaší standardní (tzn. plné) konzultační sazby za jedno sezení, kterou máte ke dni zprostředkování uvedenou na našem portálu.
-
Protože respektujeme soukromí vás a klientů, považujeme pro účely vyúčtování za zprostředkovaného klienta každou rezervaci nebo zprávu vytvořenou nebo zaslanou prostřednictvím naší platformy.
-
Po ukončení kalendářního měsíce v záložce „Vyúčtování“ k záznamům doplňte informace rozhodné pro fakturaci (tj. zda se jedná o klienta, duplicitní rezervaci, chybný záznam apod.) Na základě doplněného výpisu v záložce „Vyúčtování“ vystavíme fakturu. Pokud tyto informace nedoplníte do 7. dne v následujícím měsíci, považujeme každou rezervaci nebo zprávu vytvořenou nebo zaslanou prostřednictvím naší platformy za nově zprostředkovaného klienta a máme nárok příslušnou částku fakturovat; mimo to vám můžeme omezit, pozastavit nebo zrušit profil či účet. Zrušením účtu dojde k ukončení naší spolupráce.
-
Pokud bude poptávka ze strany klienta realizovaná v jednom kalendářním měsíci (tedy klient se vám ozval například v lednu), ale službu poskytnete v jiném měsíci (tedy konzultace proběhne z různých důvodů až například v březnu), máte povinnost nám realizovanou konzultaci pro vyúčtování oznámit a odměnu připočítat. Pokud nám klienta a realizaci služby zamlčíte, máme možnost bez předchozího oznámení váš účet omezit či deaktivovat a spolupráci ukončit.
-
Odměnu budeme fakturovat vždy zpětně za kalendářní měsíc. K odměně započítáme DPH ve výši, kterou stanoví právní předpisy. Jsme plátci DPH.
-
Daňový doklad zasíláme elektronicky, na e-mailovou adresu uvedenou u vašeho profilu.
VI. Co když naše spolupráce nebude fungovat
-
Na naší platformě vám můžeme omezit, pozastavit nebo zrušit profil a účet (podle závažnosti situace). A to zejména pokud:
-
budete mít zpoždění s úhradou naší odměny,
-
více než 2 pracovní dny nereagujete na zprávy nás nebo klientů,
-
nemáte do 7.dne v měsíci vyplněné podklady pro fakturaci,
-
porušujete naše obchodní podmínky.
-
-
Klientům v takovém případě nabídneme jiného vhodného terapeuta. Také ztrácíte možnost čerpat další benefity, které v rámci Terapie.cz poskytujeme.
-
Pokud zjistíme, že:
-
obcházíte naši platformu,
-
jste zamlčeli nebo jinak nepřiznali zprostředkovaného klienta,
-
nerespektujete tyto smluvní podmínky,
-
nabádáte námi zprostředkované kontakty a klienty, aby vás kontaktovali napřímo nebo jakkoliv jinak mimo naši platformu,
-
odkazujete v rámci vašeho profilu na vlastní webové stránky,
-
porušujete právní předpisy,
můžeme bez předchozího upozornění váš účet omezit či deaktivovat nebo pozastavit zprostředkování konkrétních zpráv (podle závažnosti situace). Také ztratíte možnost čerpat benefity našeho programu. Uhrazené odměny se nevrací.
-
-
Zrušením účtu dochází k ukončení naší spolupráce.
-
V případě, že z vaší strany dojde k zamlčení (či jinému nepřiznání či zastření) námi zprostředkovaného klienta a tedy zamlčení naší odměny za takové zprostředkování, máme nárok na náhradu škody, včetně nemajetkové újmy, v plné výši.
SEKCE III - společná část pro klienty i terapeuty
VII. Informace k regulaci obsahu
-
Na naší platformě si jako terapeut můžete založit uživatelský účet a vkládat na naše stránky informace o vás a vámi nabízených službách.
-
Pokud na naší platformě zveřejníte obsah, který:
-
je v rozporu s právními předpisy;
-
je v rozporu s dobrými mravy;
-
bez našeho výslovného souhlasu slouží k propagaci produktů nebo služeb, které nesouvisí s naší podnikatelskou činností nebo jsou nám konkurenční;
-
propaguje násilí, diskriminaci nebo nenávistný obsah;
-
šíří dezinformace, nepodložené informace nebo deepfakes;
-
by mohl jakýmkoliv způsobem poškodit třetí osobu (jak fyzickou, tak právnickou);
-
porušuje práva nás nebo třetích osob (typicky autorská, osobnostní či jiná);
-
porušuje zákonem stanovenou povinnost mlčenlivosti nebo obchodní tajemství třetí osoby;
-
porušuje tyto obchodní podmínky;
-
porušuje naše pravidla pro profil terapeuta;
můžeme dle našeho uvážení a míry závažnosti zobrazení tohoto obsahu pozastavit, obsah smazat, případně můžeme rovněž pozastavit nebo i smazat váš účet, pokud jeho prostřednictvím porušujete tyto podmínky opakovaně nebo zvlášť závažně.
-
-
Obsah, který porušuje právní předpisy nebo tyto podmínky nám může kdokoliv nahlásit prostřednictvím tohoto formuláře.
-
Nahlášený obsah vyhodnocujeme individuálně, neautomatizovaně, za pomoci lidského přezkumu.
-
Pokud nám takový obsah nahlásíte, pošleme vám potvrzení o obdržení oznámení a poté vás také uvědomíme o našem řešení situace v souladu s příslušnými právními předpisy.
-
Pokud používáte k vyhledání terapeuta naši vyhledávací masku, zobrazíme vám výsledky podle relevance dotazu s ohledem na expertizu a zaměření terapeuta.
VIII. Závěrem
- Veškerá práva k našim webovým stránkám, a to hlavně autorská práva k obsahu, včetně grafik, videí, ochranných známek, log, know how a další, náleží nám a bez našeho souhlasu nesmíte tyto prvky jakkoliv šířit, zasahovat do nich nebo je kopírovat. Upozorňujeme, že takové chování pomocí technologií monitorujeme a vždy právně řešíme. V takovém případě požadujeme nejen náhradu škody, ale také náhradu nákladů souvisejících s naším právním zastoupením.
- Naše spolupráce se řídí českým právním řádem.
- Dozor v oblasti povinností dle nařízení DSA vykonává Český telekomunikační úřad.
- Podmínky můžeme změnit. Pokud to uděláme, dáme vám vědět na váš e-mail nejpozději 1 měsíc před účinností takové změny. Pokud s touto změnou nevyjádříte do 1 měsíce nesouhlas (opt-out) a nevypovíte v této době naši smlouvu o spolupráci, budou se naše další práva a povinnosti řídit novými podmínkami.
V Brně dne 27.02.2025
Příloha
Smlouva o zpracování osobních údajů
uzavřená podle čl. 28 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („Nařízení“)
Terapeut (Správce)
a
Terapie CZ s.r.o. (Zpracovatel)
uzavírají tuto smlouvu o zpracování osobních údajů
1. Zpracování osobních údajů
- Zpracovatel je pro Správce oprávněn zpracovávat následující osobní údaje klientů a potenciálních klientů
- jméno a příjmení;
- e-mailovou adresu;
- telefonní číslo;
- zprávu, kterou klient zanechal a informace v ní obsažené – s ohledem na předmět podnikání se může jednat i o zvláštní kategorii osobních údajů vztahujících se ke zdravotnímu stavu.
(„Osobní údaje“)
- Osobní údaje budou spravovány v systému Zpracovatele, do kterého má Správce zřízený přístup.
- Zpracovatel osobní údaje zpracuje za účelem zajištění komunikace Správce a jeho klientů nebo potenciálních klientů.
2. Práva a povinnosti stran
- Zpracovatel se zavazuje přijmout technická a jiná opatření, která zamezí neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k Osobním údajům, jejich změně, zničení, ztrátě či jinému neoprávněnému nakládání. Zpracovatel se zavazuje zejména:
- používat zabezpečené přístupy,
- přístupy je povinen Zpracovatel zadávat tak, aby nebyly zobrazeny, neukládaly se, nebyly zpřístupněny třetí osobě;
- pro zpracování užívat software a služby, které splňují standardní požadavky na bezpečnost dat a splňují normy stanovené Evropskou unií;
- užívat vhodné prostředky zabezpečení, např. šifrování či jiné vhodné a potřebné prostředky vždy v závislosti na konkrétním jednání a datech;
- neumožnit přístup k údajům třetím osobám, pokud tento přístup nebude písemně schválen Správcem nebo neplyne ze smluvních podmínek, na základě kterých se Osobní údaje zpracovávají;
- dodržovat mlčenlivost ohledně údajů.
- Zpracovatel se zavazuje taktéž:
- zpracovávat Osobní údaje pouze v takové podobě, v jaké mu byly předány nebo zpřístupněny;
- zpracovávat pouze Osobní údaje za účelem vymezeným smlouvou a pouze v rozsahu nutném pro naplnění účelu;
- nesdružovat Osobní údaje, které byly získány k rozdílným účelům;
- uchovávat Osobní údaje pouze po dobu, která je uvedena v informační povinnosti nebo v souhlase klientů nebo potenciálních klientů.
- zpracovávat Osobní údaje pouze v takové podobě, v jaké mu byly předány nebo zpřístupněny;
- Zpracovatel je povinen zajistit, aby případní zaměstnanci a jiné osoby Zpracovatelem pověřené ke zpracování Osobních údajů tyto zpracovávaly jen v rozsahu a za účelem podle smlouvy a dle Nařízení.
- Zpracovatel i Správce se zavazují dodržovat povinnosti stanovené Nařízením a dalšími obecně závaznými právními předpisy.
- Zpracovatel se zavazuje opravit, aktualizovat, smazat nebo přemístit Osobní údaj podle pokynu fyzické osoby bez zbytečného odkladu od takové výzvy.
- Zpracovatel je povinen při plnění povinností ze Smlouvy postupovat s odbornou péčí. Pokud Zpracovatel zjistí, že Správce porušuje povinnosti uložené Nařízením, upozorní ho na to.
- Zpracovatel je oprávněn do zpracování osobních údajů zapojit další zpracovatele (dále jen „Podzpracovatel“), a to ty, kteří jsou uvedeni v na webu Zpracovatele v dokumentu „Naše práce s vašimi osobními údaji“ jako zpracovatelé.
- Zpracovatel se zavazuje poskytnout Správci veškeré informace potřebné k doložení toho, že byly splněny povinnosti stanovené smlouvou nebo Nařízením týkající se Osobních údajů a umožnit mu audit v přiměřeném rozsahu. Audit musí být oznámen dostatečně dopředu, nejméně 30 dní před proběhnutím auditu a nesmí nepřiměřeně zasahovat do činnosti Zpracovatele. Náklady auditu, které nejsou vzniklé jednoznačným porušením povinností Zpracovatele, hradí Správce.
- Smluvní strany se zavazují poskytnout si vzájemně veškerou potřebnou součinnost a podklady pro zajištění bezproblémové a efektivní realizace této Smlouvy, a to zejména v případě jednání s Úřadem na ochranu osobních údajů nebo s jinými veřejnoprávními orgány.
3. Trvání Smlouvy
- V případě ukončení spolupráce je Zpracovatel povinen nejpozději do 30 dnů provést likvidaci Osobních údajů, které mu byly poskytnuty na základě této smlouvy. Tato povinnost se netýká údajů, vůči kterým je Zpracovatel v pozici samostatného Správce.
- Zpracovatel je oprávněn si údaje ponechat v anonymizované podobě pro účely doložení svých případných nároků vůči Správci nebo třetím stranám.
4. Mlčenlivost
- Zpracovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o zpracovávaných Osobních údajích, zejména je nesmí zveřejňovat, šířit, či předávat dalším osobám mimo osoby v zaměstnaneckém poměru se Zpracovatelem nebo jiným oprávněným osobám, jež jsou zpracováním Osobních údajů pověřeny. Zpracovatel je povinen zajistit, aby také jeho zaměstnanci a jiné oprávněné osoby dodržovali závazek mlčenlivosti. Tato povinnost Zpracovatele trvá i po skončení smluvního vztahu.
- Zpracovatel je dále povinen zachovávat mlčenlivost o bezpečnostních opatřeních přijatých k zabezpečení ochrany osobních údajů, a to i po skončení smluvního vztahu.